به گزارش "ورزش سه"، لیست نهایی تیم ملی آمریکا برای جام جهانی حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشته است. زک استفن، دروازه بان سابق منچسترسیتی که در حال حاضر به صورت قرضی در میدلزبورو حضور دارد و پپی، مهاجم خرونینخن، از جمله ستاره هایی بودند که جایی در لیست 26 نفره گِرگ برهالتر برای جام جهانی نداشتند و حالا این سرمربی در مورد انتخاب های خود برای این تورنمنت صحبت کرده است.

گِرگ برهالتر گفت: "رابطه من و زک استفن به گذشته برمی گردد و این که قرار بود به او بگویم در لیست نهایی تیم در جام جهانی حاضر نیست، برایم دشوار و دلخراش بود و دل خودم نیز شکست. اما فکر می‌کنم این تصمیم بیشتر معطوف به لیست فعلی بازیکنان بود. ما با در اختیار داشتن مت ترنر، اتان هوروات و شان جانسون واقعا احساس خوبی داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از این بازیکنان برای لیست نهایی تیم در جام جهانی دعوت کنیم."

گرگ برهالتر در مورد کنار گذاشتن پپی که در هفت بازی اخیر خود در لیگ هلند 5 پنج به ثمر رسانده، گفت: "ژسوس فریرا درک کلی بسیار خوبی از سبک بازی تیم ملی آمریکا ما داشته و می تواند سایر بازیکنان را نیز درگیر بازی کند. او هنگام حرکات در داخل و اطراف محوطه جریمه هوشمندانه عمل می کند و توانایی بسیار خوبی برای پرس کردن حریف دارد. جاش سارجنت نیز عملکرد خوبی داشته و همچنین هر هفته با بچه های انگلیس و ولز رقابت می کند. او با سبک بازی حریفان ما در جام جهانی آشناست و این از نظر ما ارزشمند است."