به گزارش "ورزش سه"، بیست و شش بازیکن صرب از سوی دراگان استویکوویچ به تیم ملی این کشور دعوت شدند تا به عنوان فهرست نهایی این تیم برای شرکت در جام جهانی به قطر سفر کنند. صربستان که تا کنون موفق به صعود از مرحله گروهی جام جهانی نشده در گروه G با برزیل، سوئیس و کامرون همگروه است.

یکی از نکات غیرمنتظره فهرست صربستان حضور الکساندر میتروویچ در این لیست است. میتروویچ که در فولام بازی می‌کند شنبه گذشته به دلیل مصدومیت بازی تیمش مقابل منچسترسیتی را از دست داده بود و گفته می‌شود در آخرین بازی فولام که پس فردا مقابل یونایتد خواهد بود هم نمی‌تواند به زمین برود.

میتروویچ که مهاجم است در صورتی که بهبود یافته و در جام جهانی به میدان برود در خط حمله صربستان در کنار دوشان ولاهوویچ از یوونتوس خواهد ایستاد. مجموع گلهای به ثمر رسیده این دو مهاجم برای باشگاه‌هایشان در فصل جاری 17 گل بوده است.

لوکا یوویچ که در فیورنتینا بازی می‌کند و همچنین مارکو گروژیچ، هافبک پورتو و سرگئی میلینکوویچ-ساویچ، هافبک لاتزیو از دیگر دعوت‌شده‌های مشهور فهرست صربستان هستند.

فهرست نهایی تیم ملی صربستان:

دروازه‌بان‌ها: مارکو دمیتروویچ (سویا) – پردراگ رایکوویچ (مایورکا) – وانیا میلینکوویچ ساویچ (تورینو)

مدافعان: استفان میتروویچ (ختافه) – نیکلا میلنکوویچ (فیورنتینا) – استرانیا پاولوویچ (سالزبورگ) – میلوش ولیکوویچ (وردربرمن) – فیلیپ ملادنوویچ (لژیا ورشو) – استرانیا اراکوویچ (ستاره سرخ بلگراد) – سردیان بابیچ (آلمریا)

هافبک‌ها: نمانیا گودلی (سویا) -  سرگئی میلینکوویچ ساویچ (لاتزیو) – ساشا لوکیچ (تورینو) – مارکو گروژیچ (پورتو) – فیلیپ کاستیچ (یوونتوس) – اوروس راچیچ (براگا) – نمانیا ماکسیموویچ (ختافه) – ایوان ایلیچ (هلاس ورونا) – آندریا زیوکوویچ (پائوک) – دارکو لازوویچ (هلاس ورونا)

مهاجمان: دوشان تادیچ (آژاکس) – الکساندار میتروویچ (فولام) – دوشان ولاهوویچ (یوونتوس) -  فیلیپ دوریچیچ (سامپدوریا) – لوکا یوویچ (فیورنتینا) – نمانیا رادونی (تورینو)