به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی شیاطین سرخ پیش از وقفه لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی فردا یک دیدار خارج از خانه خواهد بود. شاگردان اریک تن‌هاخ به لندن سفر می‌کنند تا در ورزشگاه کریون کاتج به مصاف فولام بروند.

منچستریونایتد در حال حاضر با سیزده بازی بیست و سه امتیازی است و در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد و سه امتیاز بازی فردا می‌تواند برای این تیم اهمیتی ویژه داشته باشد.

تن‌هاخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با فولام به خبرنگاران گفت:"

هری مگوایر
به نظر من هری آماده است. من هر روز او را در تمرین‌ها می‌بینم و بازی‌هایش را تماشا می‌کنم. او مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده است تا در بالاترین سطح خودش را نشان بدهد.

پیشرفت منچستریونایتد در هفته‌های اخیر
ما از اول فصل امیدوار بودیم به این شرایط برسیم؛ شرایطی که الان داریم. ولی کاش این سوال را بعد از روز یکشنبه از من می‌پرسیدید. ما فردا بازی مهمی در پیش داریم. اما اگر به روند پیشرفت ما دقت کنید مشخص است که مسیر حرکت ما صعودی بوده است. بله ما صد در صد پیشرفت کرده‌ایم.

اهمیت بازی با فولام
بازیکنان ما خیلی خوب از اهمیت این بازی مطلعند. من شخصا تیمم را بدون توجه به جام جهانی روانه این بازی می‌کنم. ما با بهترین تیم‌مان به مصاف فولام می‌رویم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم منافع منچستریونایتد است. فقط همین و بس.

حضور کریستیانو رونالدو در بازی با فولام؟
نمی‌توانم تضمین بدهم که کریستیانو در بازی با فولام حضور داشته باشد. ولی او دیروز مریض بود. البته بیماری سختی نیست که چند روز یا چند هفته زمان ببرد و من معتقدم این احتمال هست که رونالدو فردا به میدان برود. او بدون شک در لیست بازیکنان ما در بازی با فولام خواهد بود.