به گزارش ورزش سه، آنتونیو کاسانو بازیکن سابق باشگاه یوونتوس که این روزها انتقادات صریحی را نسبت به آلگری وارد می کند، مجددا از فرصت استفاده کرده و عملکرد و نحوه بازی یوونتوس مقابل هلاس ورونا را چندش آور توصیف کرده است.

هلاس ورونا با کسب فقط 5 امتیاز در قعر جدول سری آ دارد و با وجود باخت 1 بر صفر مقابل یوونتوس، مشکلات زیادی را در طول بازی برای مدافعانِ بانوی پیر ایجاد کرده بود.

از همین رو آنتونیو کاسانو از عملکرد تیم الگری راضی نیست و از اینکه با وجود چنین نمایشی باز هم مربی راضی است انتقاد کرد و گفت : 

"  انزجار ادامه دارد! یوونتوس چندش آور بود. پیروزی در ورونا بدون زدن 1 شوت در چارچوب، یک رسوایی زشت بود و مربی آنها خوشحال است. نمی توانم تصور کنم یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی نتواند حتی 1 شوت در چارچوب بزند. " 

قبل از شروع جام جهانی، شاگردان آلگری می بایست در مقابل شاگردان ساری قرار بگیرند و سپس ملی پوشانِ این تیم راهی تیم های ملی خود می شوند.

اما پس از جام جهانی، دست آقای آلگری برای ترکیب اولیه خود باز تر خواهد بود و همچنین برگزاری تورنومنت جام جهانی از این نظر که بازیکنانی نظیر پوگبا و فدریکو کیه زا می توانند خود را به مرز آمادگی برسانند، برای بیانکونری مثبت تلقی می شود.