یوشوا کیمیش می گوید بدترین دوران زندگیش را پس از حذف آلمان در جام جهانی 2018 تجربه کرده است و هفته ها از لحاظ روحی مشکل داشته است

یوشوا کیمیش در مورد جام جهانی 2018 و این که ناکامی در آن چه اثری بر روی او گذاشت، توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری | در حالی که آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به جام جهانی 2018 گذاشت، با ناکامی عجیبی رو به رو شد. مانشافت حتی نتوانست از دور گروهی صعود کند و در گروهی که مکزیک، کره جنوبی و سوئد در آن حضور داشتند چهارم شد.

یوشوا کیمیش در گفتگو با  The Players' Tribune در مورد جام جهانی 2018 گفت:

حتی یک دقیقه هم از ادامه تورنومنت را ندیدم. بدترین حسی که در تمام فوتبالم تجربه کردم در آن زمان بود. از لحاظ بدنی مشکلی نداشتم اما از لحاظ روحی هفته ها طول کشید تا بتوانم خود را بازیابی کنم. هنوز رختکن تیم را پس از باخت 2-0 به کره جنوبی به یاد دارم. همه کاملا ساکت نشسته بودند.

کیمیش ادامه داد:

سر در گریبان فرو برده بودم و به این فکر می کردم که چطور توانسته ام هواداران، خانواده ام و کل کشورم را ناامید کنم. یادم است یواخیم لو صحبت می کرد اما من چیزی نمی شنیدم. مثل یک زامبی شده بودم! در دنیای کوچک ناامیدی خودم بودم. نکات بسیاری در طی چند سال اخیر فرا گرفته ام. فکر می کنم آن چه یاد گرفته ام مسئولیت پذیری بیش تر نسبت به تیم و نتیجه است اما ما احتیاج داریم همه بازیکنان چنین حسی داشته باشند.

کیمیش اضافه کرد:

در گذشته، شاید زیاد از جام صحبت کرده ایم. دچار بزرگ بینی شدیم. صادقانه بگویم نمی دانم موفقیت در این زمستان چگونه خواهد بود. شاید انتظارات از ما پایین تر باشد و شاید این نکته خوبی باشد.