به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تلخ تیم ملی ایتالیا در پلی آف در اوایل سال جاری مقابل مقدونیه شمالی، حالا بازیکنان آتزوری مجبور خواهند بود تا تورنمنت پیش رو در قطر را از خانه تماشا کنند. حالا این تیم فردا و در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلبانی خواهد رفت و روبرتو مانچینی اعتراف کرد شرایط آنها بعد از غیبت در جام جهانی چندان مساعد نیست.

روبرتو مانچینی گفت: "ماه سختی پیش روی ما خواهد بود و این روند تازه شروع شده است. در شرایط تلخی که ممکن است در این لحظه تجربه کنیم، باید به میدان برویم و مواردی برای دیدن و ارزیابی وجود دارد. مسائلی رخ می دهد که از ماه مارچ به بعد برای ما مفید خواهد بود، و ما می توانیم بازیکنان و نکات تاکتیکی جدیدی را امتحان کنیم.

عدم کسب جواز حضور در جام جهانی قطر؟ من از ماه مارچ این حس واقعا بد را تجربه کرده ام. ما مستحق حضور در جام جهانی بودیم، اما متاسفانه موقعیت های خود را از دست دادیم. فوتبال همین است و بعد از یک حس رضایت بزرگ، یک ناامیدی واقعی ایجاد شد و حالا ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. جام جهانی بدون ایتالیا متفاوت است، اما ما باید با روش درست کار کنیم تا مطمئن شویم که دوباره این اتفاق رخ نخواهد داد.

اهمیت بازی دوستانه با آلبانی؟ اساس ورزش همین است. ما آماده ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم و می دانیم که حریف آنقدرها هم ضعیف نیست. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم و سپس خواهیم دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت."