به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در گروه دوم مسابقات جام جهانی با تیم های انگلیس، ولز و ایران در یک گروه قرار دارد و آنها هفته دیگر و در اولین بازی خود در این تورنمنت، به مصاف گرت بیل و یارانش خواهند رفت. در آستانه شروع جام جهانی، کریستین پولیسیچ مدعی شد فوتبال در گذشته ورزش اول ایالت متحده نبوده و آنها به دنبال تغییر نگاه جهانیان به تیم ملی آمریکا هستند.

کریستین پولیسیچ گفت: شاید در گذشته فوتبال ورزش برتر و محبوب در ایالات متحده نبوده، اما ما می خواهیم نگاه جهان به فوتبال آمریکا را تغییر دهیم و این یکی از اهداف ما در جام جهانی 2022 خواهد بود. در دهه‌های اخیر در سطح برخی از قدرت‌های جهانی بازی کرده و تیم های باکیفیتی داشته ایم که با احساس و تمام توان خود در میدان ظاهر شده اند.

عملکرد ضعیف چلسی در هفته های اخیر؟ به نظر من عملکرد گراهام پاتر از زمان ورود به باشگاه خوب بوده است. روش کار این سرمربی با بازیکنان و همچنین نوع ارتباط گراهام پاتر با ما، بیش از همه من را تحت تاثیر قرار داده است. ما برای هفته های متوالی شروع خوبی زیر نظر این سرمربی داشتیم. حالا فکر می‌کنم که او در حال تلاش بیشتر برای افزایش آمادگی تیم است و البته معتقدم بازیکنان چلسی نیز در این مدت خوبی از او استقبال کرده‌اند. ما هیجان‌زده هستیم و می دانیم که روزهای خوبی در آینده رقم خواهد خورد."