به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی طی هفته‌های اخیر مسابقات تدارکاتی خود را برگزار کردند و آماده نخستین دیدار رسمی‌شان در قطر شدند که امروز این بازی‌های دوستانه به پایان رسید.

تیم ملی صربستان به‌عنوان یکی از حاضرین در جام جهانی و آخرین تیمی که قبل از این مسابقات در یک دیدار تدارکاتی به میدان می‌رود، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه ملی بحرین، به مصاف تیم ملی این کشور رفت و به یک برد پُر گل دست یافت.

شاگردان دراگان استویکوویچ با وجود اینکه در دقیقه ۸ توسط تادیچ به گل اول رسیدند، هفت دقیقه بعد گل تساوی را از روی نقطه پنالتی با ضربه یوسف هلال دریافت کردند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در نیمه دوم تیم صربستان با نمایش کاملا هجومی و یک‌طرفه، در دقایق ۵۰، ۵۱، ۸۷ و ۸۹ چهار بار دروازه ملی‌پوشان بحرین را باز کرد تا این دیدار تدارکاتی را با پیروزی پُر گل پنج بر یک به پایان برسانند و با یک روحیه مناسب آماده نخستین بازی خود در جام جهانی مقابل برزیل شوند.

تیم ملی صربستان که در گروه G جام جهانی با تیم‌های ملی برزیل، کامرون و سوئیس همگروه است و قرعه سختی دارد، نخستین مسابقه‌اش را باید پنج‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه لوسیل برگزار کند.