به گزارش "ورزش سه"، بچه های کریکونیکا یک روز قبل از بازی با مراکش با پرچمی به طول 200 متر و وزن حدود 100 کیلوگرم به دوحه می آیند. بزرگترین پرچم کرواسی از لهستان تا پرتغال، از انگلیس تا برزیل و روسیه جا به جا شد و اکنون به قطر نیز می آید. در روسیه، در مسیر نایب قهرمانی کرواسی، تمام بازارهای روسیه با آن پوشیده شده بود. این پرچم 96 متر طول و 10 متر عرض داشت.چیزی که یک آهنربای واقعی برای همه طرفداران بود، بریده و دوخته شده بود و هر جا ظاهر می شد، تماشایی بود. بیشترین توجه را در نیژنی نووگورود به خود جلب کرد، جایی که پسران اهل کریکونیکا و بریبیر خیاط محلی لیوبا را برای دوختن قطعات پرچم استخدام کردند.
هواداران قبل از بازی با آرژانتین مجبور شدند پرچمی را که در ابتدا به دلیل مشکلات حمل و نقل 96 متر طول داشت، به سه قسمت کوتاه کنند، اما سپس اعلام کردند که زمانی که کرواسی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، آن را جمع می کنند.آنها برق را از کافه مجاور بیرون کشیدند و لیوبا با توجه رسانه‌های زیادی دست به کار شد. همه چیز توسط شرکت های تلویزیونی و عکاسان متعدد فیلمبرداری شد.

دادو از کریکونیکا به ما گفت که این بار یک تکه، اما دو برابر یعنی201 متر به دوحه می رسد.او با لبخند اضافه کرد: پرچم آماده است، پرچم مثل یک محموله جا به جا می‌شود و هزینه حمل و نقل من بیشتر از بلیط هواپیما است.

در تابستان امسال در هفته ماهیگیران در کریکونیکا رونمایی شد، زمانی که در امتداد اسکله کشیده شد، و همچنین در شرق ورزشگاه ماکسیمیر در جریان بازی با دانمارک در لیگ ملت‌ها آویزان شد.