به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه استقلال در فصل جاری لیگ برتر چالش های زیادی را با باشگاه پیدا کرده است. او که در ابتدای فصل در لیست فروش استقلال قرار داشت، با حواشی فراوان در نهایت در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو ماندگار شد و توانست رفته رفته خودش را به ترکیب اصلی نیز برساند.

مطهری با عبور از دوران پرحاشیه به یکی از نفرات مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده اما او با مشکل جدیدی مواجه است که علی فتح‌الله‌زاده قول داده طی روزهای آینده آن را برطرف کند.

ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال در ابتدای هفته جاری و برگزار نشدن تمرینات یکی از اخبار مهم پیرامون این باشگاه بود. بعد از این داستان گفته شد یکی دو بازیکن تیم هیچ دریافتی ای از ابتدای فصل نداشتند و بیشتر از مابقی نفرات ناراحت هستند.

بازیکن بزرگسالی که از ابتدای فصل تاکنون هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده،‌ارسلان مطهری است. مدیران پیشین استقلال به خاطر مشکلاتی که با مطهری به خاطر راضی نشدن به فسخ قرارداد خورده بودند، هیچ پولی را از قرارداد امسال مطهری به وی پرداخت نکردند و حالا او همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.

مطهری در این خصوص بعد از حضور فتح‌الله‌زاده در تمرین استقلال به دیدار مدیرعامل رفت و به صورت خصوصی نیز با او حرف زد. ارسلان در این جلسه صحبت‌ها و گلایه‌های خود را به فتح‌الله‌زاده انجام داده است. مدیرعامل استقلال هم به ارسلان وعده داده به زودی مشکلات او را حل کند.

باید منتظر ماند و دید پیرامون مطهری چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ بدون شک اگر وعده مدیرعامل استقلال به ارسلان محقق نشود، ممکن است مشکلات جدیدی پیرامون این مهاجم باتجربه پیش بیاید.