استقلالی ها در حال دست به دست کردن سندی علیه دروازه بان پرسپولیس هستند

گویا در تنش های بین استقلال و پرسپولیس، نوبت حامد لک رسیده که در متن حاشیه ها قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، بعد از اینکه به صورت رسمی اعلام شد محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی باید به سربازی بروند، تنش ها بین دو باشگاه استقلال و پرپسولیس بالا گرفته است؛ از مصاحبه مربیان دو تیم علیه یکدیگر تا اسناد و مدارکی که کانال های هوادارای رو می کنند.

بعد از پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی، نوشادی به موضوع معافیت وحید امیری کنایه زد و همین اتفاق باعث شد یحیی گل محمدی از مربی بدنساز استقلال بخواهد حد و حدود خود را بداند.

البته جنگ بین هواداران دو تیم از مدت ها قبل شروع شده و کانال های هواداری هرروز به یکی از بازیکنان حریف حمله می کنند، تنشی که حالا به حامد لک، دروازه بان پرسپولیس رسیده است.

در صفحات هواداری استقلال در فضای مجازی، نامه ای در حال دست به دست شدن است که آبی ها مدتی هستند مربوط به احضاریه حامد لک به دادگاه است.

در این نامه البته ذکر شده حامد لک باید روز 16 فروردین ماه سال 1401 به خاطر شکایت  امیرحسین پورآقا (توپ جمع کن تبریزی) در دادگستری آذربایجان شرقی حاضر شود و از خود دفاع کند.

با این حال نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است استقلالی ها کنار انتشار این احضاریه، مدعی هستند حامد لک به 6 ماه حبس محکوم شده است.

در نهایت باید دید این تنش ها و جنگی که بین اعضا، هواداران و پیشکسوتان دو تیم شروع شده چه خواهد شد و چه زمانی دو طرف از این ماجراها و سند رو کردن علیه یکدیگر دست می کشند.