به گزارش ورزش سه، روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک اعلام کرده که وضعیت جسمانی روملو لوکاکو پس از مصدومیت همسترینگ، از توقعاتی که داشته خیلی بهتر بوده اما در ادامه تاکید می کند که مهاجم باشگاه اینتر هنوز به طور کامل آماده نیست و در دیدار امشب مقابل مراکش در دسترس نخواهد بود.


وضعیت مصدومیت لوکاکو؟
" روملو فقط برای بازی سوم مقابل کرواسی در دسترس خواهد بود و ما به این شرایط ادامه خواهیم داد اما وضعیت او از چیزی که انتظار داشتیم کاملا بهتر است. او در حال حاضر دو بار با تیم تمرین کرده و نشانه ها بسیار خوب است. من انتظار ندارم که روملو آماده مقابله با مراکش باشد چون در این لحظه هنوز صد در صد آماده نیست. "

درگیری دی بروینه و آلدرویرلد در جریان بازی قبلی مقابل کانادا؟
" وقتی که در جایی مشکلی وجود ندارد نباید سعی کنیم مشکلی به وجود بیاوریم. شما دو بازیکن با تجربه دارید که بیش از 70 بازی با هم برای تیم ملی انجام داده اند. آنها هر دو برنده هستند و واقعاً می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند. "


نظرت راجع به تیم ملی مراکش؟
" مراکش تیمی است که ترکیبی بسیار خوب از استعداد و کیفیت در آنها وجود دارد. آنها بازیکنانی دارند که می توانند برتری عددی را در مناطق مختلف زمین ایجاد کنند. آنها به خوبی سازماندهی شده و منضبط هستند و ساختار خوبی در مرکز زمین دارند. آنها با هر کسی روبرو می شوند. آنها یک اعتماد به نفس باورنکردنی دارند. "
دلیل عملکرد ن چندان خوب در دیدار ابتدایی مقابل کانادا؟
" ما قبل از بازی اول فقط پنج جلسه تمرینی داشتیم و این به معنی عدم آمادگی ما است. ما در طول این جام دیده ایم که برخی تیم‌ها واقعاً شروع خوبی داشتند اما نتوانستند بازی را مدیریت کنند. بنظرم آمادگی تیم‌ها را بعد از سه بازی خواهید دید. آنها در حالی که وسط مسابقات هستند باید آماده شوند. این کاملا خطرناک است چون ممکن است منجر به از دست دادن امتیاز شود. "

در صورتی که شاگردان روبرتو مارتینز بتوانند مراکش را شکست دهند، صعودشان به دور حذفی رقابت های جام جهانی پس از دومین بازی قطعی خواهد شد.