به گزارش "ورزش سه"، ژیرو در چند سال اخیر فرصت درخشش در ترکیب تیم ملی فرانسه را پیدا کرده و نامش را در بین بزرگان تاریخ فوتبال این کشور به ثبت رسانده است. 
او با گلی که در بازی اول این تیم در جام جهانی 2022 قطر به ثمر رساند موفق شد به صورت مشترک با تیری آنری در رده اول بهترین گلزن فوتبال فرانسه قرار بگیرد و حالا فقط به یک گل دیگر در دیدارهای پیش رو نیاز دارد تا این رکورد را به تنهایی از آن خودش کند. 
با این حال، به نظر می‌رسد که سونس به هیچ وجه از این اتفاق و همچنین مقایسه‌هایی که در روزهای اخیر بین ژیرو و آنری صورت گرفته راضی نیست. 

او در گفتگو با ITV در این باره اظهار داشت:« من واقعا خیلی هوادار این بازیکن نیستم. هفت بازی در جام جهانی قبلی در ترکیب تیمی که در نهایت قهرمان شد انجام داد و هرگز یک شوت در چارچوب به سمت دروازه حریفان نزد.»
این هافبک سابق لیورپول با اشاره به مقایسه ژیرو و آنری گفت:« وقتی شما از او در کنار آنری نام می‌برید، واقعا ناراحت می‌شوم و باید بگویم که رکورد او فقط به یک دلیل است: این که بنزما برای مدتی طولانی به خاطر جنجال‌هایی که ایجاد شده بود از ترکیب تیم ملی دور ماند.»
سونس با تمجید از بنزما اضافه کرد:« جای او در این رقابت در ترکیب فرانسه خالی است. بنزما کاملا در سطح دیگری قرار دارد. فکر نمی‌کنم اگر بنزما در دسترس بود، فرصتی به ژیرو می‌رسید. او واقعا در طول دوران فوتبالش خوش شانس بوده است.»