به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل که شروع مقتدرانه‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و توانست به برتری دو بر صفر برابر صربستان دست پیدا کند، امشب در یک مسابقه حساس که به‌ نوعی جنگ صدرنشینی گروه G خواهد بود، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف سوئیس خواهد رفت.

آلیسون بکر مثل بازی اول امشب هم در ترکیب برزیل دیده می‌شود؛  تیاگو سیلوا و مارکینیوش بازهم در قلب خط دفاعی این تیم برابر سوئیس هستند و اِدر میلیتائو به جای دانیلو به‌عنوان مدافع راست استفاده شده و در جناح چپ نیز الکس ساندرو بازی می‌کند.

فرد، باتوجه به مصدومیت نیمار و غیبت او در مسابقه امشب به ترکیب برزیل رسیده و در کنار کاسمیرو، هافبک‌های دفاعی این تیم مقابل سوئیس خواهند بود که جلوتر از آنها لوکاس پاکتا به میدان می‌رود.

رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون، سه مهاجم برزیل در نخستین بازی جام جهانی، امشب هم از ابتدا برابر سوئیس به میدان می‌روند و تیتو امیدوار به گلزنی آنهاست.

ترکیب برزیل در مسابقه امشب برابر سوئیس به صورت زیر است: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ادر میلیتائو، الکس ساندرو، فرد، کاسمیرو، لوکاس پاکتا، رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون.