به گزارش "ورزش سه" شکست شب گذشته اروگوئه برابر پرتغال با ناراحتی شدید بازیکنان این تیم همراه بود و در این بین تعدادی از آنها مربی را باعث این شکست می دانستند به طور مثال خیمنز به صورت غیرمستقیم از تفکرات سرمربی انتقاد کرد و گفت در این بازی برای بردن به زمین نرفته بودند.

ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه اروگوئه و کاپیتان این تیم در آخرین تجربه حضور در جام جهانی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار پیرامون دلیل باخت آبی‌پوشان برابر یاران رونالدو گفت:"شما باید این را از آلونسو بپرسید. او می تواند تاکتیکی تر با شما صحبت کند. فوتبال است. گاهی اوقات همه چیز درست پیش می رود و گاهی اوقات نه."

او در ادامه گفت:"حقیقت این است که شکست در جام جهانی طعم تلخی دارد، زیرا می دانیم که ما پتانسیل زیادی برای ارائه بیشتر داریم. از دست دادن امتیازهای این چنینی در نهایت هزینه بر است، از دست دادن امتیاز در جام جهانی اتفاق بسیار پیچیده ای است و طعم تلخی را برای شما به ارمغان می آورد. اکنون باید ریکاوری کنیم، باید اشتباهات‌مان را برای بازی بعدی اصلاح کنیم و به عنوان یک فینال خودمان را برای آن آماده کنیم. این فرصتی است که بتوانیم صعود کنیم."

ستاره سابق منچستر در پایان گفت:"چیزهای زیادی وجود دارد که گاهی اوقات در زمین بازی اتفاق می افتد که باعث می شود در یک بازی پیروز نشوید. این اشتباهات را اصلاح خواهیم کرد تا بتوانیم بازی بعد را ببریم."