به گزارش "ورزش سه"، با کسب تنها یک امتیاز از دو مسابقه ابتدایی، شرایط تیم ملی آلمان برای صعود به دور حذفی جام جهانی بغرنج شده و آنها چاره ای جز کسب پیروزی در دیدار حساس فردا برابر کاستاریکا ندارند. لوکاس کلوسترمن، مدافع راست ژرمن ها، در نشست خبری حضور پیدا کرده و تاکید کرد تساوی مقابل اسپانیا شرایط روحی بازیکنان آلمان را بهتر کرده است.

لوکاس کلوسترمن گفت: در حال حاضر احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم با در اختیار داشتن زمان بازی بیشتر در ترکیب تیم ملی آلمان، بیشتر به تیم کمک کنم. اما مهمتر از همه امیدوارم در دیدار حساس فردا مقابل کاستاریکا به برتری برسیم و این اولویت همه بازیکنان محسوب می شود.

فکر می‌کنم به ثمر رساندن گل تساوی در دقایق پایانی مقابل تیم ملی اسپانیا برای ما بسیار مهم بود و این نتیجه کمی انرژی مثبت به تیم تزریق کرد. می‌خواهیم در بازی فردا به برتری دست یابیم. می‌توانم هیجان را در تیم احساس کنم و مطمئن هستم که می‌توانیم در این دیدار نیز به پیروزی برسیم.

به جز کیلور ناواس درون دروازه حریف، بازیکنان خاصی از ترکیب تیم ملی کاستاریکا را نمی شناسم. ما به خوبی و با تمریناتی فشرده برای این دیدار آماده می شویم و می دانیم در طول مسابقه چه چیزی در انتظار ما خواهد بود. ما فردا با یک تیم بسیار فیزیکی و پرشور روبرو خواهیم شد. هنوز احتمال حذف شدن وجود دارد و ما مشتاقانه منتظریم این دیدار آغاز شود.

همکاری با با لروی سانه در سمت راست مقابل اسپانیا؟ فکر می کنم لروی در این بازی و در بسیاری از مسابقات نشان داده که بازیکنی است که می تواند سرنوشت یک دیدار را رقم زده و و لحظات جادویی در زمین خلق کند. من خوشحالم که بازیکنی مانند لروی سانه در میدان بازی می کند."