به گزارش "ورزش سه"، خدابنده‌لو در لیگ بیستم بود که زیر نظر مهدی تارتار در پیکان سرانجام توانست به ترکیب اصلی برسد و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم زیر نظر این مربی تبدیل شد. علاقه مهدی تارتار به خدابنده لو به حدی بود که او را با خود به ذوب آهن برد و فصل پیش این بازیکن با نمایش هایی که ارائه کرد به عنوان بازیکنی شاخص خود را در فوتبال ایران مطرح کرد تا چند تیم به دنبال استخدام او باشند.
درنهایت خدابنده لو که مراحل رشد را در آکادمی پیکان پشت سر گذاشته به گل گهر پیوست و در این تیم نیز طی یازده هفته گذشته یکی از مهره‌های مورد توجه امیر قلعه نویی بوده است. البته که راه بلندی پیش روی این هافبک قرار دارد و او باید همچنان برای تبدیل شدن به بازیکنی مهم در فوتبال ایران تلاش و تمرین داشته باشد.
خدا بنده لو در اردوهای آخر تیم ملی در مسیر جام جهانی نیز یکی از بازیکنان مورد نظر اسکوچیچ و در ادامه کی روش بود ولی درنهایت نتوانست نظر مثبت سرمربی پرتغالی تیم ملی را برای حضور در قطر و تجربه اولین جام جهانی دوران حرفه ای جلب کند.
امروز و در جریان دیدار تدارکاتی ذوب آهن برابر گل گهر که در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد فرصتی برای این بازیکن جوان به وجود آمد تا گپ  و گفتی با سرمربی و هم تیمی‌های سابقش در اصفهان داشته باشد.
عکس ها ابوالفضل امیرزاده