کریستیانو رونالدو گفت هیچکس شکست را دوست ندارد و با وجود صدرنشینی، آنها می خواستند در این بازی پیروز شوند. 

پرتغال امشب با وجود شکست 2-1 مقابل کره جنوبی به عنوان تیم صدرنشین گروه، راهی مرحله حذفی جام جهانی 2022 شد. کریستیانو رونالدو که مانند بازی های قبلی در ترکیب اصلی حضور داشت، این بار در دقیقه 65 تعویض شد و تصاویر نشان می داد او از موضوعی ناراحت است. به گزارش رکورد، فوق ستاره پرتغالی در گفتگو با خبرنگاران در مورد دلیل ناراحتی اش گفت:

اتفاقی که افتاد، قبل از تعویض من بود. بازیکن کره ای به من می گفت زمین را سریع ترک کنم و به او گفتم ساکت باشد زیرا او مسئول نیست. داور مسئول است. این موضوع نباید جنجال شود. این هیجان بازی است. فارغ از اتفاقی که افتاد، این چیزها همیشه در زمین می ماند. مهم ترین موضوع این است که باید متحد باشیم. ما به مرحله بعد صعود کردیم. همه باید اعتماد به نفس داشته باشند. 

کریستیانو رونالدو همچنین گفت شکست همیشه مهم است و آنها می خواستند با 9 امتیاز به دور بعد صعود کنند:

هیچکس شکست را دوست ندارد. قبل از بازی صعود ما قطعی بود و می دانستیم فقط باید معجزه رخ دهد تا صدرنشین نشویم. نمی خواهم توجیه کنم. ما واقعا می خواستیم با حداکثر امتیازات صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. کره جنوبی خوب بازی کرد و شایسته بود. باید درس بگیریم. باید یاد بگیریم چه موقع خوب بازی نمی کنیم. امیدوارم از این شکست درس بگیریم تا در بازی بعدی که حذفی است، پیروز شویم و به مرحله بعدی برسیم.