به گزارش “ورزش سه”، قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتور را عهده‌دار شد و توانسته بود روند تاکتیکی این تیم را با عملکرد قابل دفاعی مواجه کند و تبریزی‌ها بار دیگر در جمع بالانشینان جدول حاضر شوند، طی مذاکره‌ای که داشت بار دیگر به روسیه بازگشت تا هدایت تیم سوچی این کشور را عهد‌ه‌دار شود و تراکتور را با شوک بزرگی مواجه کند.

اکنون اما گفته می‌شود بردیف در بازگشت به سوچی و طی صحبت‌هایی که داشته دو بازیکن تراکتور را نیز زیر نظر گرفته و امیدوار است در مذاکره با تراکتور، شرایط حضور آنها در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به این کشور فراهم شود.

او پیش از رفتن با رضا اسدی و مهدی هاشمی‌نژاد در ترکیه صحبت کرده است و تمایل آنها برای حضور در لیگ روسیه را پرسیده است. اسدی در دوران حضور بردیف عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در سه بازی به عنوان ستاره این نتیجه را به سود تراکتور تغییر دهد و هاشمی نژاد جوان هم در دوران حضور بردیف بازیکن ثابت تراکتور بود و در اردوی پایانی کارلوس کی‌روش در تهران نیز حضوری فعال و موفق در جمع ملی‌پوشان داشت. با این حال بردیف در این گفتگو تاکید کرده است که زنوزی مالک کنونی باشگاه تراکتور
همانند برادر برای او می‌ماند و نمی‌تواند به تیم او صدمه بزند و در صورت انتقال به باشگاه سوچی روسیه منافع باشگاه تراکتور در نظر گرفته شود و از این انتقال سود ببرد.

باید دید پیشنهاد باشگاه سوچی در ژانویه برای انتقال دو بازیکن تراکتور به این باشگاه با رضایت باشگاه تراکتور و زنوزی همراه خواهد شد تا رضا اسدی و مهدی هاشمی‌نژاد در نیم فصل از لیگ ایران جدا شده و در لیگ روسیه حاضر شوند یا خیر.ش