به گزارش "ورزش سه"، با لغو اردوی خارج از کشور استقلال و عدم حضور آنها در تورنمنت چهار جانبه امارات، تمرینات این تیم چند روزی است که در مجموعه انقلاب پیگیری می شود و آبی پوشان خود را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر و دیدار با پرسپولیس آماده می کنند.

در جریان دیدار تدارکاتی سه روز پیش استقلال برابر هوادار بود که عارف غلامی، مدافع کلیدی آبی پوشان، دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و جهت جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی احتمالی، از زمین مسابقه بیرون رفت.

غلامی در حاشیه تمرین امروز تیم با پوشش کامل و زمستانی خود، نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود. او در انتظار پاسخ آزمایشات است تا میزان دوری او از زمین تمرین مشخص شود. استقلال باید در تاریخ 29 آذر به مصاف پرسپولیس برود و ساپینتو به هیچ وجه دوست ندارد تا یکی از مهره های کلیدی خط دفاعی خود را در اختیار نداشته باشد.

علاوه بر او، سجاد شهباززاده نیز در جریان تمرین امروز استقلال در کنار غلامی، تماشاگر تمرین آبی ها بود. او نیز دچار آسیب دیدگی شده و بنا بر صلاحدید کادر فنی، با لباس شخصی در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرد تا پس از بهبودی، در روزهای آتی به تمرینات اضافه شود.