به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها که در ابتدای فصل و در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد موفقی از خود به جا گذاشتند و به واسطه آن اکنون در صدر جدول لیگ قرار گرفته‌اند، به دنبال حضوری موفق در ادامه مسابقات هستند.

بر اساس این باشگاه و مدیریت در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی برای اعلام لیست نقل و انتقالاتی در زمستان هستند. با این حال تا این لحظه به جز عیسی آل کثیر بازیکن دیگری از سوی یحیی گل محمدی برای مذاکره با باشگاه معرفی نشده است و اینطور که به نظر می‌رسد این تیم قصد حضوری پررنگ در بازار زمستانی را هم ندارد.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس با پست سر گذاشتن دوران مصدومیت و حضور در تمرینات این تیم، در انتظار مذاکره نهایی با باشگاه است و در این زمینه گفته می‌شود مدت قرارداد و مبلغ آن به صورت غیررسمی بین طرفین به چالش تبدیل شده است. با این حال باشگاه به زودی با فراخواندن این مهاجم به مذاکره نهایی در این زمینه خواهد پرداخت.

در ادامه نیز در صورتی که بازیکنی خواستار جدایی از باشگاه باشد و نظر مثبت یحیی گل محمدی را نیز در پی داشته باشد، مذاکره برای جایگزینی وی صورت خواهد گرفت و در غیر اینصورت سرخپوشان با همین نفرات کار را دنبال خواهند کرد.