به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز باشگاه تراکتور از پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی و جدید خود رونمایی کرد تا تکلیف جانشین قربان بردیف مشخص شده باشد.

خمس بی گمان یکی از مهمترین چهره‌هایی است که در سالهای اخیر وارد فوتبال ایران شده و با تجربه حاصل از کار در لالیگا، مربی بزرگی در سطح لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود.

خبر امضای قرارداد با او البته از شب گذشته به گوش بازیکنان و اعضای تیم رسید و همه سعی می‌کردند در مورد این سرمربی اطلاعاتی را به دست بیاورند. از اینکه چه دستاوردهایی داشته، با چه سیستمی بازی می‌کند و از چه نوع فوتبالیستی خوشش می‌آید.

در حاشیه تمرین امروز هم بازیکنان بایکدیگر در این خصوص صحبت می‌کردند و اطلاعات خود را باهم به اشتراک می‌گذاشتند تا اینکه با ورود محمد نصرتی، همه روی تمرین متمرکز شدند.

تمرین امروز تراکتور حال و هوای خاصی داشت و حالا بازیکنان انگیزه بسیار زیادی دارند تا هرچه زودتر کار با یک سرمربی نسبتا جوان و با انگیزه را استارت بزنند.

در دوره قربان بردیف سخت‌گیری‌های خاص او، بسیاری از بازیکنان را عاصی کرده بود و حالا ورود محمد نصرتی و پاکو خمس میتواند اوضاع را به سود تراکتور تغییر دهد.