به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در اوج جوانی راهی رئال مادرید شده و لباس این تیم پرافتخار را به تن کرد. اما شرایط برای او در برنابئو چندان خوب پیش نرفت و چاره‌ای جز جدایی باقی نمانده بود. اما در ادامه میلان برای خرید تئو هرناندز وارد عمل شده و این مدافع جوان را به خدمت گرفت. او نیز در دو سال اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب روسونری داشته و به یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود تبدیل شده است.

حالا نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا در اواسط فصل گذشته با مدیر برنامه این بازیکن تماس گرفته و مدعی شد علاقه زیادی به سبک بازی تئو هرناندز دارد و این پیام به این مدافع فرانسوی منتقل شد. اما او که در سال های اخیر بارها از علاقه خود به بازی کردن برای میلان صحبت کرده بود، به پپ گواردیولا پاسخ منفی داده و علاقه ای به انتقال به لیگ برتر نشان نداد. 

در نهایت چندی قبل تئو هرناندز با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق دست یافته و تا سال 2026 در این باشگاه ماندنی شد. در ادامه نیز سیتی و پپ گواردیولا که از جذب تئو هرناندز ناامید شده بودند، در فصل تابستان برای جذب سرخیو گومز، مدافع چپ و اسپانیایی وارد عمل شده شد و او را از اندرلخت به خدمت گرفتند.