به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی کریستیانو رونالدو با جام جهانی و اشک‌های این بازیکن پس از حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی 2022 قطر واکنش بسیاری را به دنبال داشت. 
شکست برابر تیم ملی مراکش به معنای پایان رویای فتح جام جهانی توسط این ستاره پرتغالی بود و بسیاری مدعی شدند که او حتی ممکن است پس از این اتفاق از تیم ملی خداحافظی کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. 
اینزاگی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره این موضوع اظهار داشت:« من همیشه گفتم که خداحافظی برای ما دشوار است. این اتفاقی است که برای همه ما افتاده است. شما هرگز نمی‌دانید که چه چیزی پس از خداحافظی در انتظار شماست و کاری که انجام می‌دهید به این معناست که انجام هر کار دیگری که همین احساسات را به شما بدهد بسیار سخت است.»

این ستاره سابق میلان با اشاره به شرایط خودش گفت:« من نمی‌‎دانم که در سر رونالدو چه می‌گذرد، مدیریت این وضع برای مربی نیز آسان نیست. من خوش شانس بودم که آنها مجبورم کردند خداحافظی کنم. در غیر این صورت ممکن بود تا 39 سالگی ادامه بدهم اما بعضی بازیکنان مانند او شایسته این هستند که در اوج خداحافظی کنند.»
رونالدو حالا باید مذاکرات برای انتخاب باشگاه جدیدش پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد را آغاز کند تا مشخص شود که قرار است در نیم فصل دوم با پیراهن چه تیمی به میدان برود.