النصر هر طور که شده می خواهد اوبامیانگ را برای آمدن به عربستان قانع کند

پس از ختلافات اخیر بین اوبامیانگ و میکل آرتتا، به نظر می رسد که دوران این مهاجم گابنی در لندن به پایان رسیده است. کاپیتان سابق توپچی ها اکنون در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد و هر 2 طرف مایل به جدایی هستند. با این حال تنها پیشنهاد موجود برای اوبامیانگ از سوی النصر عربستان است.

به گزارش طرفداری و به نقل از CBS، النصر عربستان در هفته گذشته پیشنهاد قرضی با بند خرید 9 میلیون دلاری برای پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال ارائه داد اما این مهاجم گابنی این پیشنهاد را رد کرد. میلان، پاری سن ژرمن و مارسی از جمله باشگاه های علاقه مند به جذب این بازیکن هستند اما تنها پیشنهاد موجود تاکنون از سوی النصر بوده است.

النصر همچنان برای متقاعد کردن پیر امریک اوبامیانگ تلاش می کند. با این حال اوبامیانگ به خاطر دلایل شخصی و فوتبال ترجیح می دهد در اروپا بماند. این باشگاه عربستانی می خواهد با ارائه پکیجی بازیکن و خانواده اش را برای آمدن به عربستان متقاعد کند. با توجه به سال نه چندان خوب اوبامیانگ و بیماری مادرش، شاید این پیشنهاد موثر باشد. همچنین برای متقاعد کردن اوبامیانگ، سایر بازیکنان خارجی لیگ عربستان نیز با او در تماس بوده اند. النصر می تواند حقوقی برابر با آنچه که آرسنال به اوبامیانگ می پردازد به این بازیکن پیشنهاد دهد. هر چند که آرسنال نیز تاکنون جواب مشخصی به پیشنهاد النصر نداده است اما توپچی ها آماده جدایی کاپیتان خود هستند.