به گزارش "ورزش سه"، برزیل با تک گل نیمار در اوقات اضافی از تیم ملی کرواسی پیش افتاده و فاصله ای تا صعود به جمع چهار تیم برتر جام جهانی نداشت. اما در نهایت و در دقایق پایانی دروازه این تیم باز شده و بازی به ضربات پنالتی کشید. خراب شدن ضربات رودریگو و مارکینیوش باعث شد تیم ملی کرواسی در عین ناباوری از سد برزیل قدرتمند و مدعی گذشته و به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند.

اما کاسمیرو، هافبک جنگنده سلسائو، در جریان ضربات پنالتی توانست ضربه خود را تبدیل به گل کند. لوکا مودریچ، همبازی سابق این بازیکن در رئال مادرید، مدعی شد خبر داشته ضربه کاسمیرو به کدام سمت می رود، اما باز هم دومینیک لیواکوویچ در گرفتن آن ناکام مانده است.

لوکا مودریچ گفت: "من با او ،دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی درباره قدرت ضربات کاسمیرو صحبت کرده و به او گفتم که هافبک تیم ملی برزیل چه توانایی هایی دارد. من می دانستم که کاسمیرو در جریان ضربات پنالتی ضربه خود را به کدام سمت خواهد زد و در این مورد به دروازه بان تیم گفتم. جالب اینجاست لیواکوویچ نیز در مسیر درستی قرار گرفت و جهت پنالتی را تشخیص داد، اما ضربه کاسمیرو خیلی خوب و محکم بود و تبدیل به گل شد."