به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در این دوره جام جهانی نیز مانند سال 2018 فوق العاده ظاهر شده و با حذف تیم مدعی و بزرگی مانند برزیل، حالا موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی نیز شده است. آنها امشب در دیداری دشوار به مصاف آرژانتین رفته و امیدوار به صعود به فینال جام جهانی مانند دوره قبل هستند. روبرت یارنی، ستاره سابق کرواسی و رئال مادرید، به تمجید از لوکا مودریچ پرداخته و او را رهبر تیم ملی این کشور معرفی کرد.

روبرت یارنی گفت: "لوکا مودریچ از ماهیچه های خود استفاده نمی کند، بلکه این بازیکن از مغزش استفاده می کند. ما در مرکز زمین همیشه آرامش داریم، زیرا می دانیم که مودریچ همیشه به موقع توپ را پاس می دهد. لوکا در زمین یک رهبر است، اما شلوغ کاری نمی کند و این ویژگی به خاطر کاریزمای اوست.

تنها بازیکنی که من کنارش بازی کردم و وقتی که همه افت می‌کردند، همه تیم را به سمت جلو سوق می داد، رائول بود و حالا لوکا مودریچ نیز چنین خصوصیتی دارد. به نظر مودریچ را باید حاکم توپ و میدان خطاب کرد.

احتمال انتقال یوسکو گواردیول، مدافع لایپزیش به رئال مادرید؟ او پسر بسیار متواضعی است. گواردیول می داند که چه می خواهد و در زمین فوتبال با تمام توان خود بازی می کند، اما من نمی دانم که آیا می تواند در رئال مادرید موفق شود یا خیر. اما من پیش از این شنیده ام که جذب یوسکو گواردیول برای هر تیمی بسیار گران و سنگین خواهد بود."