سرمربی آلبی سلسته که کارش را به عنوان مربی موقت در این تیم آغاز کرد، بهترین روزهای مسی در عرصه ملی را رقم زده است. 

لیونل اسکالونی پس از برد ۳-۰ آرژانتین مقابل کرواسی و راهیابی تیمش به دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، لب به ستایش از لیونل مسی و دیگر شاگردانش گشود. 

طرفداری | به گزارش Infobae، اسکالونی که در فینال باید شاهد نبرد تیمش با یکی از دو تیم فرانسه و مراکش باشد، در مصاحبه پس از بازی گفت:

متوجه شدیم که باید این‌طور بازی کرد. آن پنالتی، قفل بازی را گشود. ما این برد را جشن می‌گیریم. راهیابی به دیدار نهایی بسیار هیجان انگیز است. هنوز یک گام دیگر باقیست. 

به باور من هیچ شکی وجود ندارد که مسی در تاریخ بهترین است. به نظر می‌رسد که ما به دلیل آرژانتینی بودن‌مان چنین حرفی می‌زنیم ولی نه؛ او هر بار که بازی می‌کند، چیزی خلق می‌کند. مایه مباهات است که او پیراهن سفید و آبی بر تن دارد. 

ما بازی‌های بهتری داشتیم؛ جایی که مقداری بهتر از این بازی کار می‌کردیم. اما به شما اطمینان می‌دهم که بازی کردن مقابل کرواسی آسان نیست. کافی است یک اشتباه کنید تا حریف از آن بهره ببرد.  

ما توانستیم هر ۲۳ بازیکن غیر دروازه‌بان تیم را به کار بگیریم. این برای من مهم است، چون همه لیاقت چنین چیزی را دارند. آن کسی که کمتر بازی می‌کند، از آن که بیشترین دقایق بازی را انجام می‌دهد، ارزشمندتر است چون روز بعد باید با دانستن این که به کار گرفته نشد، باز در تمرینات تلاش کند. به همین خاطر است که بابت فرصت رسیدن به یکایک بازیکنان، خوشحال هستیم.

حریف‌مان در فینال؟ هر تیمی که باشد برای ما فرقی نمی‌کند.