مودریچ، داور را عامل شکست کرواسی می داند؛ با این حال او به آرژانتین و مسی تبریک گفت.

دیدار آرژانتین و کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر با برتری 3-0 آرژانتین به پایان رسید. لوکا مودریچ بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از مارکا؛ مودریچ گفت:

بازی به خوبی پیش می رفت تا آن ضربه پنالتی اتفاق افتاد. از نظر من پنالتی نبود. من عادت ندارم در مورد داوری حرف بزنم اما امروز باید در مورد اورساتو صحبت کنم. تا جایی که می دانم، او یکی از بدترین داورانی است که دیده ام. او چند بار داور بازی های تیم من بوده و خاطرات خوبی رقم نزده است. اورساتو فاجعه است. خطای پنالتی نبود زیرا مهاجم آرژانتین شوت زد و به همین دلیل با دروازه بان ما برخورد داشت. دروازه بان ما برای خطا اقدام نکرد بلکه مهاجم آرژانتین با او برخورد داشت. به وضوح جریان بازی عوض شد.

در هر صورت باید به آرژانتین تبریک بگویم. چیزی از ارزش های آنها کم نمی کند. آنها شایسته حضور در فینال هستند. به مسی هم تبریک می گویم و برای او بهترین ها را در فینال آرزو می کنم. او تورنمنت شگفت انگیزی را سپری کرد؛ مسی عظمت و کیفیت خود را نشان داد. ناراحت هستیم؛ می خواستیم به فینالی دیگر برسیم اما اکنون باید با این شکست کنار بیاییم و به آرژانتین تبریک بگوییم.

آخرین بازی برای کرواسی؟ نمی دانم؛ خواهیم دید. فعلا به آن فکر نمی کنم. اکنون بردن بازی رده بندی و کسب مدال برنز اهمیت دارد.