به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره برگزاری اردوی آلومینیوم در ترکیه عنوان کرد: به نظرم بهتری اتفاق ممکن بود که این اردو در خارج از کشور برگزار شد، چراکه همه ما بازیکنان در یک آب و هوای مناسب توانستیم تمرینات را انجام بدهیم و مثل بازی‌هایی که انجام دادیم، روند تاکتیکی خوب خودمان را حفظ کنیم.

او ادامه داد: آقای رحمتی و مدیریت باشگاه بهترین تصمیم را گرفتند که در ترکیه اردو داشته باشیم و به نظرم اگر در زمین‌های تهران و شهرهای دیگر تمرین می‌کردیم، انقدر تمرینات با نشاطی نداشتیم و کیفیت زمین‌ها و سرمای ایران اجازه نمی‌داد آماده‌سازی خوبی داشته باشیم، اما خوشبختانه در منطقه‌ای تمرین کردیم که زمین چمن آن از ورزشگاه آزادی هم بهتر بود و به تمرین ما بازیکنان هم کمک زیادی کرد.

هافبک آلومینیوم درباره دو دیدار تدارکاتی تیمش در این اردو گفت: کادر فنی همه بازیکنان را در این دو مسابقه استفاده کرد و همه ما با انگیزه زیاد کارمان را انجام دادیم تا هماهنگی خودمان را حفظ کنیم و مثل ۶ هفته گذشته لیگ برتر که بازی‌های خوبی انجام دادیم، همین روند را داشته باشیم.

نقی‌زاده در خصوص تقابل آلومینیوم با ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: همه تیم متحد شدیم و همدل هستیم تا نتایج خوبی که در هفته‌های قبل داشتیم را تکرار کنیم. ذوب‌آهن قابل احترام و باشگاه با شخصیتی است ولی ما بازیکنان آلومینیوم هم انگیزه زیادی داریم تا دوباره به موفقیت برسیم و حالا حالاها بالای جدول بمانیم.