به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی آرسن ونگر از آرسنال پس از دو دهه و در سال 2017 بود که بسیاری در انتظار مقصد بعدی این سرمربی فرانسوی بودند. اما در نهایت ونگر با فیفا به توافق رسید و سفیر اشاعه فوتبال در دنیا از سوی این نهاد شد. این سرمربی پرافتخار در سال های اخیر همیشه به حمایت از سیاست های فیفا پرداخته، خواهان افزایش تیم های جام جهانی بوده و از برگزاری این تورنمنت در قطر به شدت حمایت کرده است. حالا استال سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ، مدعی شد آرسن ونگر را شستشوی مغزی داده اند و حرف های او در مورد آینده فوتبال نگران کننده است.

استال سولباکن گفت: "شنیدن چنین اظهارنظراتی از سوی فردی که طول سالیان فراوان عملکرد موفقی در دنیای فوتبال داشته و همیشه مورد توجه بوده، ترسناک است و باعث می شود من برای آینده این ورزش نگران شوم.

من وقتی می‌بینم حتی باهوش‌ترین مرد جهان فوتبال یعنی کسی مانند آرسن ونگر نیز که در تمام این سال‌ها مورد توجه اهالی فوتبال بوده و در این ورزش نقش آقرینی کرده، به نوعی شستشوی مغزی داده شده و احمقانه‌ترین حرف ها را در مورد آینده می زند، تن و بدنم شروع به لرزیدن می کند. من برای آینده فوتبال می ترسم و تصور می کنم این دو قطبی سازی که اکنون در حال رخ دادن است، در آینده بدتر و بدتر شده و با شدت بیشتری ادامه پیدا کند."