به گزارش "ورزش سه"، حضور رونالدو در کمپ تمرینی رئال مادرید باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این بازیکن شده است. رابطه کریستیانو رونالدو با مدیران باشگاه رئال مادرید عالی است و او در مادرید احساس می کند که در خانه خود حضور دارد. مدیران باشگاه بدون تردیدی به رونالدو اجازه تمرین دادند و از دیدن این بازیکن ابراز رضایت کردند. فلورنتینو پرز به کریستیانو رونالدو اعلام کرده که رئال مادرید خانه اوست و او می تواند هر زمان که بخواهد با همه امکانات در این باشگاه تمرین کند. بسیاری از حاضران در والدبباس با دیدن بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید شگفت زده شدند، اما قرار نیست انتقالی صورت بگیرد.

البته خود رونالدو با حداقل دستمزد نیز علاقه زیادی به بازگشت به رئال مادرید دارد، اما باشگاه به این بازیکن اعلام کرده که در حال حاضر کریم بنزما و وینیسیوس جونیور را در اختیار دارد و حاضر نیست بازیکنی 37 ساله را به خدمت بگیرد.

به هر حال رونالدو در حال حاضر بازیکن آزاد بوده و فعلا قصد دارد تا پایان جام جهانی تمرین کند تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد. رونالدو در انتظار توافق با تیم جدید و امضای قرارداد بوده تا در نیم فصل دوم دوباره به میدان برود. رونالدو خواهان بازگشت دوباره به رئال مادرید بوده و منتظر شنیدن ایده باشگاه است، اما در این لحظه به نظر می رسد هیچ احتمالی در مورد رخ دادن این اتفاق وجود ندارد.