استقلال و نساجی قائم شهر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تقابل ژنتیکی و تاریخی کادر فنی این تیم ها در نوع خود قابل توجه است

شاهرخ بیانی عضو کادر فنی تیم نساجی از بزرگان و تاریخ سازان استقلال بوده است و به نوعی نسبت به همه وجود تیم رقیب در تاریخ استقلال برتری نسبی دارد و فرهاد مجیدی هم اصالتا قائم شهری است. در نام خانوادگی فرهاد مجیدی کلمه قادیکلایی را می شنویم که یکی از بخش های تابعی شهرقائم شهر بوده است.

به گزارش طرفداری، تقابل فرهاد مجیدی و شاهرخ بیانی از این جهت جذاب است که هر 2 نام در بین 10 شخصیت برتر تاریخی استقلال هستند و هر کدام سالها کاپیتان تیم خود بوده اند با این حال افتخارات شاهرخ بیانی در استقلال و ماهیت حضورش در تیم ملی برتری قابل توجه به فرهاد مجیدی دارد، شاهرخ بیانی تا سال 1372 در استقلال بود این در حالی ست که فرهاد مجیدی تازه از 3 سال بعد؛ زمانی که شاهرخ بیانی فوتبال را کنار گذاشته بود به تیم فوتبال استقلال آمده و علیرغم چند بار جدایی از این تیم و رفتن به لیگ های خارجی، یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مردان تاریخ فوتبال باشگاه استقلال شد.

نبرد دیدنی شاهرخ بیانی و فرهاد مجیدی به عنوان عضو کادر فنی نساجی و سرمربی تیم استقلال، اهمیت قابل توجهی در مسابقات دارد.