به گزارش "ورزش سه" با وجود حذف پرتغال از جام جهانی، همچنان حواشی پیرامون این تیم وجود داشته و افراد مطرح فوتبال دنیا در مورد این تیم و کاپیتان اسطوره‌ای آنها، کریستیانو رونالدو، به اظهارنظر می‌پردازند.

اکنون دیتمار هامان 49 ساله و عضو تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 که به عنوان کارشناس تلویزیونی مشغول فعالیت است، علیه فوق ستاره پرتغالی انتقاداتی را مطرح کرده است. چیزی که او را ناراحت می کند این است که بلافاصله پس از شکست 1-0 مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی، او بدون کوچکترین توجهی به حریف پیروز، به سمت رختکن رفت.

هامان در کانال تلویزیونی ایرلندی RTÉ 2 گفت:" مردم در مورد این فوق ستاره ها، بازیکنان برتر و پردرآمدها صحبت می کنند. وقتی در نظر بگیرید که یکی از بزرگترین بازیکنانی که هفته گذشته از جام حذف شد، حتی نتوانست بعد از بازی به آنها تبریک بگوید، سرخورده می‌شوید. بالاخره مراکش اولین تیم آفریقایی بود که تا به حال به نیمه نهایی جام جهانی راه یافته است."

نایب قهرمان جهان در سال 2002 ادامه داد:" آنها این بازی را بردند و به یک دستاورد تاریخی دست یافتند و رونالدو حتی این شخصیت را نداشت که به آنها به خاطر دستاوردهایشان تبریک بگوید!"

دو بازیکن از "شیرهای اطلس" سعی کردند در مسیر رفتن به رختکن رونالدو را دلداری دهند و دستان خود را دور او حلقه کنند. اما ناامیدی از CR7 که پس از آخرین حضورش در جام جهانی دیگر نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد، ظاهرا خیلی زیاد بود. نگاه او بیشتر به سمت پوچی رفت و هیچ واکنشی نسبت به رقیبانش از او مشاهده نشد.

به عقیده هامان، مراکشی ها نشان دادند که شکست حتی پس از باخت 2-0 در نیمه نهایی مقابل فرانسه در روز چهارشنبه چقدر قابل تحمل است: «و حالا تماشا کنید که آنها با فرانسوی ها دست می دهند. وقار و مهربانی که در شکست از خود نشان می‌دهند بسیار درخشان است.»

گفتنی است رونالدو روز بعد درباره احساسات و ناامیدی خود توضیح داد: «برنده شدن در جام جهانی با پرتغال بزرگترین و جاه طلبانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. من برای آن جنگیدم. برای این رویا سخت جنگیدم. متأسفانه، رویا دیروز از بین رفت.»