به گزارش ورزش سه، یکی از بازیکنان استقلال که در این فصل با تغییر سرمربی در این تیم شرایط متفاوتی را تجربه کرد، سعید مهری بود. هافبکی که هواداران استقلال در ابتدای فصل تمایل زیادی برای تمدید قرارداد با او نداشتند اما با حضور ساپینتو شرایط متفاوت شد.

سیستم مرد پرتغالی با فرهاد مجیدی متفاوت بود و او به جای دو هافبک میانی از سه هافبک میانی استفاده می‌کرد و همین امر شانس هافبک‌های تیم را برای رسیدن به ترکیب اصلی بالا برد. ساپینتو هم پس از اردوی ترکیه اصرار زیادی روی حفظ مهری داشت و در طول فصل یا از او در ترکیب ثابت بهره می‌برد یا به عنوان بازیکن تعویضی، او را وارد زمین می‌کرد.

مهری در آخرین دیدار تدارکاتی استقلال در ترکیب آبی‌ها بازی کرد و یک پاس گل هم ارسال کرد. سعید این فصل دقایق بیشتری در زمین حضور داشته و کیفیت بالاتری نسبت به فصول گذشته ارائه داده است اما کار سختی برای رسیدن به ترکیب ثابت ساپینتو در دربی دارد چرا که رضاوند و مهدی‌پور تا اینجای فصل نسبت به دیگر هافبک‌های استقلال دقایق بیشتری در زمین حضور داشتند.

با این حال هافبک پرتلاش استقلال ناامید نشده و تلاش می‌کند تا بتواند برای اولین بار در دربی پایتخت در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد.