به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به دربی گمانه زنی درباره ترکیب دو تیم از سوی رسانه ها و هواداران زیاد شده است؛ در این شرایط ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال سعی کرده تیمش را کاملا مخفی نگه دارد تا تاکتیک های مربوط به بازی لو نرود.

یکی از مواردی که طی روزهای گذشته مطرح شده احتمال بازی کردن سیاوش یزدانی در دربی است. در این خصوص گفته می شود آمادگی بالای یزدانی باعث شده تا ساپینتو روی بازی کردن او کنار رافائل سیلوا در خط دفاعی فکر کند. تحقق این مسئله به منزله نیمکت نشینی عارف غلامی خواهد بود. مدافعی که به تازگی از مصدومیت برگشته اما مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

رقابت غلامی و یزدانی این روزها در تمرینات استقلال شکل جدی‌تری گرفته است. دو مدافع سابق تیم ملی که تجربه زیادی هم دارند، برای حضور مقابل پرسپولیس لحظه شماری می کنند و باید دید در نهایت برنده رقابت آنها در روز سه‌شنبه کدام بازیکن خواهد بود.

البته یک احتمال دیگر هم درباره ترکیب استقلال وجود دارد؛ اینکه ساپینتو بخواهد تیمش را با 3 مدافع به زمین بفرستد که در این صورت احتمال بازی کردن همزمان غلامی و یزدانی بالا می رود وآن وقت شاید مرادمند نیز شانس حضور در ترکیب را داشته باشد.

باید دید در نهایت ساپینتو برای مسابقه با پرسپولیس چگونه خط دفاعی تیم خود را در دربی خواهد چید.