به گزارش "ورزش سه"، از نظر سازمان لیگ این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود به این خاطر که دستور پیشین نهادهای نظارتی مبنی بر برگزاری بازی های لیگ برتر و لیگ یک بدون حضور تماشاگر تغییر نکرده است.

سازمان لیگ مخالف است با دستور نهادهای نظارتی تنها دربی با حضور تماشاگر برگزار شود و سایر تیم ها در هفته دوازدهم بدون حضور تماشاگر به میدان بروند. در دوران کرونا این موضوع چند بار اتفاق افتاد و موجب اعتراض تیم های شهرستانی شد. بر همین اساس در آن برهه از زمان سازمان لیگ طی نامه ای از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درخواست کرده بود که یا مجوز همه دیدارهای لیگ برتر را با حضور تماشاگر صادر کند یا اینکه اجازه دهد، همانند گذشته بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود و به نظر می رسد این بار هم این درخواست را از نهادهای نظارتی تکرار خواهد کرد.

تکلیف حضور تماشاگران در دربی احتمالا امروز و فردا در جلسه هماهنگی پیش از بازی که با حضور نماینده شورای تامین برگزار می شود، مشخص خواهد شد. همان طور که اشاره شد، احتمال برگزاری این بازی با حضور تماشاگر ضعیف است. به خصوص که بخش هایی از سکوهای استادیوم آزادی در حال ترمیم است.