به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر برگزار شد که با جنجال‌های زیادی همراه بود و حالا در آستانه دربی حکم نهایی این بازی صادر شده است.

* از سوی مهران حسن وند، مدیر رسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* عماد مهاجری، مربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* یزدی، مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان بخاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیر رسمی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب بطری آب سمت کمک داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فراز اجاقی، ماساژور تیم پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

" باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل پرتاب بطری و سنگ به داور منجر به توقف بازی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.