به گزارش "ورزش سه"، به همین خاطر نشستی میان اعضای اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و مدیر عامل باشگاه نساجی برگزار و راه های واگذاری این استادیوم به باشگاه نساجی مورد بررسی قرار گرفت.

در صورت واگذاری استادیوم شهید وطنی به باشگاه نساجی این باشگاه می بایست هزینه های نگهداری استادیوم را تامین کند و تنها بازی های باشگاه نساجی در این استادیوم برگزار می شود. اخیرا باشگاه نساجی گلایه هایی را نسبت به نگهداری استادیوم شهید وطنی مطرح کرده است. ظاهرا با وجود همه هزینه هایی که برای تعویض چمن استادیوم شهید وطنی صورت گرفته، سیستم گرمایشی آن فعال نیست! و در نهایت باشگاه نساجی مجبور شد برای نگهداری از چمن در هوای سرد کاور خریداری و روی چمن پهن کند.

این اتفاق در اصفهان رخ داده و اداره استادیوم نقش جهان در اختیار باشگاه سپاهان است و این باشگاه به خوبی توانسته از پس اداره استادیوم بربیاد و به نظر می رسد باشگاه نساجی هم در مراقبت از استادیوم شهید وطنی بهتر از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران عمل کند، چرا که برای باشگاه نساجی مهم است در یک چمن  خوب به میدان برود.

از سویی با همه وعده های داده شده به باشگاه نساجی از سال ها پیش هنوز زمینی که قرار بود، در منطقه ماهفروجک برای احداث کمپ تمرینی در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد، محقق نشده و این سبب شده تا تمرینات این تیم مازنی هم چنان در تهران دنبال شود.