به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال تراکتور در حالی برگزار می‌شود که این تیم قرار است فردا تبریز را به مقصد پایتخت ترک کند تا در دیدار مقابل پیکان حضور یابد و پیش از آن هم در نشست خبری شرکت کند.

این نخستین دیدار رسمی تی تی ها با هدایت پاکو خمس خواهد بود؛ مرد ۵۲ ساله اسپانیایی که پس از پیروزی در سه دیدار دوستانه، حالا امیدوار است با سه امتیاز به تبریز بازگردد و شروع خوبی با تراکتور داشته باشد.

اما در این بین نکته جالب این است که مسئولان رسانه‌ای باشگاه تراکتور از زمان آغاز تمرینات زیر نظر خمس، علاوه بر اینکه مطابق معمول از ورود خبرنکاران و عکاسان جلوگیری کردند، هیچ تصویری هم از روند تمرینات این تیم منتشر نکرده‌اند.

نکته جالب اینکه مسئولان رسانه‌ای این باشگاه که از پوشش رسانه‌ای ورود خمس به ایران هم جلوگیری کردند، هفته گذشته وعده دادند مراسم رونمایی از خمس همراه با تماشای تمرین، این هفته برگزار خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.

علاوه بر این خمس ۲۴ ساعته در مجموعه بنیان دیزل حضور داشته و عملا هیچ دسترسی برای گرفتن عکس توسط عکاسان از او وجود ندارد.

تیم فوتبال تراکتور که برخلاف مالکش محمدرضا زنوزی، حضوری کمرنگ در فضای رسانه‌ای دارد، حالا در شرایطی به تهران می‌رود که لنز دوربین‌ها برای اولین بار روی خمس زوم خواهند شد؛ روی کسی که شاید سرشناسترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر ایران هم باشد اما باشگاه تراکتور هیچ برنامه رسانه‌ای برای معرفی او نداشته است.