به گزارش "ورزش سه" محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که از نظر ساختاری از درجه‌یک‌های فوتبال ایران است. شکل حرفه‌ای امثال فولاد به نظرم باعث افتخار فوتبال ایران است.
وی افزود: فولاد کادرفنی جوان، خوب و بازیکنان خوبی دارد که قطعاً روز سختی برای ما رقم خواهند زد، اما بازیکنان من هم نشان داده‌اند در روزهای سخت کارهای بزرگی انجام می‌دهند.
مهاجری ادامه داد: برای بازی با فولاد نگرانی خاصی نداریم، میلاد باقری مصدوم است که جایگزینان باانگیزه‌ای دارد. فقط چیزی که باعث شده شرایط بر وفق مراد نباشد، مسائل مالی تیم است.
وی اضافه کرد: در هفته‌های پایانی لیگ قبلی که به مسجدسلیمان آمدم، همه همدل بودند دست به دست هم دادند تا تیم در لیگ بماند، اما الآن کمی از آن فضا دور شدیم و کارشکنی‌هایی انجام می‌شود.
سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: با همت نمایندگان خوزستان در مجلس، بودجه‌ای به ما و نفت آبادان اختصاص پیدا کرد، بخشی از آن هم پرداخت شد که حدود ۳۰ درصد قراردادها را با آن پرداخت کردیم. ولی مابقی آن همچنان در گیرودار اداری مانده است.
مهاجری با بیان اینکه اگر پولی از محلی دریافت شده، باید به تیم تزریق شود، افزود: شرایط اقتصادی همه مردم دچار مشکل است. بازیکن و مربی فوتبال هم جدا از این قضیه نیست. همه این ماجرا را درک می‌کنیم، ولی دلم نمی‌خواهد فکر کنم پولی که قرار بوده در آستانه دربی خوزستان پرداخت شود، در کش و‌ قوس مسائل خانوادگی فوتبال استان مانده است.
وی اضافه کرد: من از بازیکنانم متشکرم که با همه این شرایط تلاش می‌کنند تا مردم از فوتبال طرد نشوند، کاری که وظیفه مسئولین است، بازیکنان من انجام می‌دهند. در مقابل توقع دارم مدیران به وظایف خودشان عمل کنند.