به گزارش "ورزش سه"، حواشی رختکن تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی باعث ناراحتی فرانسوی ها شده و نشریه لوپاریزین در گزارشی با لحنی تند به بررسی این ماجرا پرداخته است. در این گزارش آمده است: "این جشن دیگر خیلی تند بود. آرژانتینی ها در بحبوحه جشن قهرمانی خود در رختکن خود و در میان آن داد و فریاد، به تمسخر بازیکنان تیم فرانسه پرداختند. در لحظاتی که کل بازیکنان از شدت شادی فریاد می زدند، امیلیانو مارتینز از هم تیمی های خود خواست ساکت باشند تا او بتواند ستاره تیم ملی فرانسه را مسخره کند. به نظر می رسد این دروازه بان قبل از شروع دوباره آوازخوانی و جشن، از بازیکنان آرژانتین درخواست "یک دقیقه سکوت برای امباپه" می کند.

البته مارتینز دقایقی قبل در هنگام اهدای جام خود برای بهترین دروازه بان رقابت ها نیز رفتاری متمایز داشته و با ژستی توهین آمیز و زشت، توجهات را به خود جالب کرده بود. البته این جشن بحث برانگیز در رختکن شاید رایج باشد، اما حرکت او بعد از دریافت جایزه اصلا قابل توجیه نیست.

در سوی دیگر سرخیو آگوئرو نبز در لایو اینستاگرام جمله ای بسیار توهین آمیز ادا کرد. ستاره سابق منچسترسیتی که فصل گذشته بازنشسته شده بود، به توهین به ادواردو کاماوینگا پرداخته و و از لفظ زشتی علیه این بازیکن جوان استفاده کرد. یک توهین بزرگ که مطمئنا به دلیل مصرف بیش از حد الکل و سیگار برگ بوده است. به نظر می رسد مهاجم سابق آلبی سلسته به همان اندازه که در طول دوران حرفه ای خود گل های فراوانی می زد، انگار حالا کنترل حرف های خود را در اختیار ندارد.