به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر شب گذشته اعلام و مشخص شد دربی را محمد حسین زاهدیفرد سوت خواهد زد.

در آستانه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر خداداد افشاریان خطاب به خبرنگار سایت فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم حرف های خوبی درباره فوتبال بزنیم. بعد از استراحت یک ماهه که به خاطر جام جهانی اعمال شد و تیم ملی ما هم شرکت کرد، اولین هفته‌ای که اتفاق افتاد هفته‌ای است که در آن ۳ دربی کرمان، خوزستان و تهران وجود دارد. داوران با تجربه برای این بازی‌ها گذاشتیم. ان‌شاءالله بتواند حق را به حقدار برساند و شروع دوباره قضاوت ها با آرامش همراه شود. از تیم‌های میزبان و میهمان می‌خواهم با آرامش به داوران نگاه کنند. اگر اتفاقی کمرنگ خدای ناکرده می‌افتد، بتوانند هضم کنند و آن را یک مسئله انسانی بدانند. ان‌شاءالله این هفته برای داوران کشورمان بدون اشتباه باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم چنین در خصوص داوران دربی این چنین توضیح داد:  محمدحسین زاهدی‌فرد از استان بوشهر داور وسط، سعید قاسمی از استان اصفهان کمک داور یک، مداح که بسیار باتجربه است و از تهران است کمک داور ۲، مومنی از استان مازندران داور چهارم و کمک داور ذخیره انتظاری از تهران خواهند بود. داوران دربی خوزستان صفایی و دربی کرمان میثم حیدری هستند.امیدوارم هفته‌ای بدون تنش همراه با آرامش باشد. چیزی که من را خوشحال می‌کند اینکه واقعا حق به حقدار برسد، مخصوصا که بعد از جام جهانی هستیم.