به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن به بهانه همراهی تیم ملی در جام جهانی دوحه اردوی سانتاکلارا را ترک کرد و به استقلال ملحق شد و برای برتن کردن پیراهن تیم ملی همه کار کرد. از پاس گل تا گلزنی در ترکیب استقلال اما در نهایت نظر کی روش به استفاده از بازیکن دیگری به جای او بود. از نگاه کارلوس کی روش جام جهانی جای باتجربه هاست اما دیدیم خیلی از تیم ها در این جام جهانی دست به جوانگرایی زدند، از جمله فرانسه که نمایش درخورتسحینی در برابر آرژانتین داشت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی رسید.

بدون شک قصه تیم ملی و جام جهانی برای محمد محبی و دیگر بازیکنانی که نیت به همراهی تیم ملی در جام جهانی دوحه داشتند، تمام شده. فوتبال ادامه دارد و محمد محبی آنطور که در تصویر می بینید چنان به دقت به حرف های ریکاردو ساپینتو گوش می دهد که می خواهد در دربی شروع دوباره ای داشته باشد. شروعی دوباره برای تکرار درخشش و بار دیگر برتن کردن پیراهن تیم ملی. متوقف شدن و زوم شدن روی اتفاقات گذشته کمکی به محمد محبی و دیگر بازیکنانی که از قطار تیم ملی برای سفر به دوحه جا ماندند، نمی کند. در یک چشم بهم زدن اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا از راه می رسد و آنوقت است که محمد محبی می تواند در جستجوی یک رویای تازه باشد.

فردا محمد محبی اولین دربی را در تاریخ فوتبالش تجربه خواهد کرد و امیدوار است یک نمایش خوب در ترکیب استقلال داشته باشد. او باید دوباره مقصد استقلال به تیم ملی را طی کند و چاره کار تنها درخشش با پیراهن آبی است.