دیدار نساجی و استقلال به میزبانی نساجی در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می شود

نساجی و استقلال در چارچوب یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم لیگ به مصاف هم رفته اند. دو تیم در حالی این بازی را آغاز کردند که استقلال هر چهار بازی نیم فصل دوم را پیروز شده و با 47 امتیاز پیش از بازی در رتبه اول جدول لیگ قرار گرفته. در سوی دیگر نساجی در نیم فصل دوم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و با 22 امتیاز در نیمه دوم جدول قرار داشت.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر بیست و یکم؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیستم
  • بازی: نساجی 0-0 استقلال
  • تاریخ و ساعت: دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 17:00
  • مکان: ورزشگاه امام رضا (مشهد)
  • داوران: علی صفایی، محمدرضا ابوالفضلی، محسن سلطانی، مهدی مرجانزاده
  • ناظر: فریدون اصفهانیان

کارت زرد: مسعود شجاعی (دقیقه 33 - نساجی)

کارت قرمز: -

گل ها: -

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیر مهدی جان ملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده، مسعود شجاعی، کریم اسلامی

سرمربی نساجی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

 سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

گزارش بازی

دقیقه 45 / بازی به دلیل احساس ناراحتی منصوری برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 40 / شوت زبیر نیک نفس چسبیده به خط محوطه جریمه نساجی با واکنش عالی علیرضا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه 36 / بازیکنان نساجی روی یک اوت خیلی سریع بازی را آغاز کردند که داور اجازه این کار را نداد. تصمیم داور اعتراض شدید اعضای این تیم را در پی داشت و علی صفایی یکی از اعضای کادر فنی این تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 33 / اولین کارت زرد بازی را داور به مسعود شجاعی نشان داد چرا که داور اعتقاد داشت شجاعی توپ دوم را به زمین بازی وارد کرده است. این تصمیم داور اعتراض شجاعی و دیگر بازیکنان نساجی را در پی داشت.

دقیقه 28 / بازی به دلیل تذکر داور به یکی از اعضای کادر فنی استقلال برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 23 / نساجی یک هجوم سریع را روی دروازه استقلال ترتیب داد. ضربه جعفری در محوطه جریمه و از زاویه بسته با برخورد به روزبه چشمی به کرنر رفت.

دقیقه 17 / نساجی روی پرس خیلی سریع توپ را از استقلال پس گرفت. این بار ایوب کلانتری از پشت محوطه شوت زنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15 / ضربه ایستگاهی شیری پر قدرت و خطرناک بود و با برخورد به دست حسینی به کرنر رفت. کرنر ارسالی حاصلی را به همراه نداشت.

تا دقیقه 10 / بعد از هجوم دقیقه یک نساجی استقلال کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و بارها به دروازه نساجی نزدیک شد اما هیچ یک از موقعیت های استقلال تا این لحظه تبدیل به گل نشده است.

دقیقه 4 / روی خطای مسعود شجاعی چسبیده به خط محوطه جریمه، استقلال یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد. ضربه مهدی پور به دیوار دفاعی برخورد کرد تا روی ریباند دانشگر توپ را به محوطه ارسال کند. ضربه سر عالی ژستد با واکنش عالی تر حقیقی همراه شد. این پایان کار نبود و مرتبه بعدی روی تیر دو توپ به جعفر سلمانی رسید. ضربه سلمانی نیز ابتدا با برخورد به دست حقیقی و بعد به تیر عمدی دروازه تبدیل به گل نشد.

دقیقه 1 / همین ابتدای کار نساجی با جعفری فرصت رسیدن به گل را داشت که ضربه جعفری در محوطه جریمه با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت. کرنر ارسالی با خطای بازیکن نساجی راه به جایی نبرد.

ساعت 17:07 / بازی با سوت داور آغاز شد

فرم بازی