به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته دوازدهم لیگ برتر گل‌گهر سیرجان در خانه موفق شد هوادار را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. بردی که شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی امروز به دست آوردند در جدول رده‌بندی خیلی به سود آنها شد و باعث شد در کورس قهرمانی با اقتدار به کار خود ادامه بدهند.

گل‌گهر با برد مقابل هوادار جمع امتیازات خود را به عدد 24 رساند و با پرسپولیس هم امتیاز شد اما به واسطه تفاضل گل بهتر جای سرخ‌پوشان را در صدرجدول تصاحب کرد. تفاضل گل گل‌گهر و پرسپولیس تا قبل از بازی امروز 8 بود اما با پیروزی خفیف شاگردان قلعه‌نویی آنها با یک تفاضل بیشتر در صدر قرار گرفتند.

البته صدرنشینی گل‌گهر فقط برای 24 ساعت ادامه خواهد داشت و با هر نتیجه ای که فردا در دربی پایتخت رقم بخورد آنها به رده دوم سقوط می‌کنند. برد پرسپولیس در دربی این تیم را 27 امتیازی و صدرنشین می‌کند. تساوی مسابقه فردا نیز امتیازات پرسپولیس را به 25 امتیاز می‌رساند و باعث صدرنشینی این تیم می‌شود.

از طرف دیگر اگر استقلال هم برنده دربی شود آنوقت آبی ها به امتیاز 25 می‌رسند و صدرجدول را به خود اختصاص می‌دهند. به همین خاطر با هر نتیجه‌ای که در دربی اتفاق بیفتد، نماینده سیرجان بعد از 24 ساعت به رده دوم سقوط خواهد کرد.