به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر مسابقه دربی میان استقلال و پرسپولیس که عصر امروز برگزار می‌شود، یک بازی دیگر از لیگ برتر را هم شاهد خواهیم بود. بازی ای که طی آن در کرج تیم های پیکان و تراکتور مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

نکته قابل توجه این بازی قضاوت سیدرضا مهدوی داور کرمانی است. این داور خوش‌اخلاق و البته خبرساز که جزو قاضی‌های باتجربه و سالم فوتبال ایران محسوب می‌شود، در ماه‌های اخیر با بدشانسی هایی مواجه شده که سبب شده بیش از 3 ماه در لیگ برتر قضاوتی نداشته باشد. او آخرین بار در هفته ششم مسابقه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان سوت زد که قضاوت او اعتراض‌های زیادی را از سوی هر دو تیم در پی داشت. بعد از آن بازی مهدوی دیگر در لیگ برتر قضاوت نکرد و حالا از سوی کمیته داوران دوباره ابلاغ گرفته است.

مهدوی بعد از 101 روز قرار است بازی پیکان و تراکتور را سوت بزند و این در شرایطی است او سال گذشته در یک مسابقه دیگر که از قضا یک طرف آن تراکتور بود، خبرساز شد. مهدوی در فصل گذشته داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور در تبریز را برعهده داشت. آن مسابقه به دلیل پرتاب سنگ و اشیا از سوی تماشاگران به داخل زمین بارها متوقف شد و در نهایت مهدوی رای به نیمه تمام ماندن مسابقه داد.

بعد از مسابقه تراکتور جرایم و محرومیت هایی را تجربه کرد که مهم‌ترین آن بدون تماشاگر بودن بازی‌هایش بود. اگرچه داور موفق فوتبال ایران نقشی در آن ماجرا نداشت و او به درستی قانون را اجرا کرد.

با این حال او قرار است امروز بعد از مدت‌ها در لیگ برتر سوت بزند. مسابقه‌ای که مهدوی قطعا برای حفظ تعادل و برقراری عدالت در آن همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت. این داور کرمانی در گذشته بارها نشان داده که همواره سعی دارد قانون را اجرا کند و اگر اشتباهاتی نیز داشته، سهوی بوده است.

گفتنی است؛ پیکان و تراکتور ساعت 15 امروز(سه‌شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.