به گزارش "ورزش سه"، در سال های گذشته هم شاهد بودیم که پرسپولیس به یکباره و بنا به دلایل مختلف مهاجمان شاخص خود چون مهدی طارمی و علی علیپور را از دست می داد اما از موضع خود که قهرمانی در لیگ برتر بود، عقب نشینی نمی کرد و به نظر می رسد این اتفاق موضوعی است که پرسپولیس بارها و بارها آنرا تجربه کرده است.

در غیاب این دو مهاجم امید اول پرسپولیس در خط حمله مهدی عبدی است. مهاجمی که با وجود جوانی این موقعیت و این وظیفه سنگین را تجربه کرده است. هر چند او این فصل و در یازده هفته سپری شده در زیر سایه لوکادیا و شیخ دیاباته قرار داشته اما به طور حتم گلزنی در خط حمله را فراموش نکرده است. شاید این اتفاقات بهانه ای بوده تا پرسپولیس یک بار دیگر به مهاجم جوان خود رجوع کند. مهاجمی که هم در لیگ برتر زننده گل های حساسی برای پرسپولیس بوده و هم در لیگ قهرمانان آسیا. یک بار حتی پرسپولیس با گل مهدی عبدی می توانست بر سکوی نخست آسیا بایستد اما VAR و پنالتی های بد کار را خراب کرد و پرسپولیس دوم شد.

این دربی بهترین فرصت برای مهدی عبدی برای اثبات دوباره شایستگی هایش است. او اگر قدر موقعیت  ها را بداند و لمس توپ ها را تبدیل به موقعیت و در نهایت گل کند در ادامه پرسپولیس دغدغه ای در خط حمله نخواهد داشت و چه بسا با لوکادیا هم برخورد قانونی و قاطع داشته باشد. مهاجمی که در حساس ترین شرایط و مهمترین بازی اردوی تیم را ترک کرد!

درخواست مهم تماشاگران پرسپولیس از مهدی عبدی این است؛ امروز و در دربی تو لوکادیای ما باش.