منچستر سیتی در ادامه لیگ برتر انگلیس کار سختی برای رقابت با آرسنال برای قهرمانی دارد

خولیان آلوارز با درخشش در جام جهانی، نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

طرفداری | ژوان پاستی، از اعضای گروه فوتبال سیتی، در مورد خولیان آلوارز، گفت:

دلیل اصلی که منچستر سیتی خولیان آلوارز را به خدمت گرفت، حرکات او در زمین بود. او پست شماره دهی بود که ما می‌خواستیم. او بازیکن بسیار فوق‌العاده‌ای است. ما متوجه شده‌ایم هم‌تیمی‌های او مانند دی بروین، برناردو سیلوا و سایرین، زمانی که آلوارز در موقعیت قرار دارد، او را نمی‌بینند. آلوارز سریعاً موقعیت را شناسایی می‌کند و فرار خود را انجام می‌دهد، اما درک متقابلی میان او و سایر بازیکنان وجود ندارد. 

با حضور انزو فرناندز در تیم ملی آرژانتین، با توجه به سابقه بازی آن‌ها در کنار هم، درک خوبی میان آن‌ها وجود دارد و خیلی سریع یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند. منچستر سیتی فرصت خرید انزو فرناندز را هم داشت، اما با وجود گوندوعان، برناردو و رودری، جایی برای او در ترکیب وجود نداشت. هزینه خرید او برای ما حتی از مبلغی که بنفیکا برای او پرداخت هم کم‌تر بود، اما جایی برای بازی دادن به او نداشتیم.

پاستی در ادامه در مورد خولیان آلوارز و ارلینگ هالند، افزود:

آن‌ها می‌توانند کنار یکدیگر بازی کنند. بسیاری تیم‌ها در انگلیس با پنج دفاع بازی می‌کنند و بسیار فشرده بازی می‌کنند. زمانی که هالند رهبری خط حمله را در دست می‌گیرد، خولیان فرصت شوت‌زنی پیدا می‌کند. خولیان سابقه بازی کردن به عنوان هافبک را در کارنامه خود دارد، بنابراین تحرکات بسیار مفیدی دارد که می‌تواند برای تیم مفید واقع شود.