به گزارش ورزش سه، پس از شکست تیم ملی پرتغال برابر مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، فرناندو سانتوس، از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد و در حال حاضر گزینه‌های مختلفی برای جانشینی این سرمربی مطرح می‌شود که یکی از آنها، روی ویتوریا، سرمربی فعلی تیم ملی مصر است.

ویتوریا امروز در واکنش به این شایعات، در اظهاراتی به "Ontime Sports" گفت: من هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی پرتغال دریافت نکرده‌ام. این مسائل فقط شایعه هستند و اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

وی با رضایت از حضور در تیم ملی مصر، افز‌ود: کار با تیم ملی مصر چالش بزرگی است و من تاکنون رضایت داشته‌ام. بازیکنان اینجا فوق‌العاده هستند و از نظر آمادگی برای کار و سازگاری با ایده‌ها، در سطح برجسته‌ای قرار دارند. آنها عاشق کار و تمرین هستند و من قبل از بازی با بلژیک، با دیدن اشتیاق زیاد بازیکنان، تمریناتم را بهتر کردم.

ویتوریا درباره کیفیت بازیکنان مصری توضیح داد: بازیکنان مصری باید در زمین سریع‌تر فکر کند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند. اکنون اوضاع بهتر شده است اما تعداد موقعیت‌های گلزنی کم و علاقه به دفاع و گل نخوردن بیشتر است.

او در مورد سطح دروازه‌بان‌های مصر اظهار داشت: برخی می‌گویند دروازه‌بان خوبی در مصر وجود ندارد اما ما دروازه‌بان‌هایی با قابلیت‌های بالا داریم که پیشرفت‌هایی نیز دارند. در حال حاضر شرایط دروازه‌بانی با گذشته متفاوت است و دروازه‌بان باید بداند که حریف، از کدام جهت حمله می‌کند. ارتقای سطح گلرها، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پروژه من است. البته الشناوی دروازه‌بان بسیار خوبی است اما گلرهای خوب زیادی وجود دارند.

سرمربی مصر در پایان گفت: در شرایط عادی ترجیح می‌دهم تغییراتی ایجاد کنم و بیش از یک دروازه‌بان را درگیر مسابقات کنم، اما در سه دیدار اخیری که انجام دادیم، شرایط طوری رقم خورد که تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و نتوانستم دروازه‌بان را عوض تغییر بدهم.